پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۰۳

طراحی تاسیسات الکتریکی

خبرهای برگزیده اینترنت

طراحی تاسیسات الکتریکی

۲,۸۰۸ بازديد

طراحی تاسیسات الکتریکی شامل بخش‌های زیادی می‌باشد،برای مثال طراحی سیستم روشنایی،سیستم صاعقه گیر،طراحی تابلو ها.،طراحی رایزر‌ها،چاه های ارت و….اصلی‌‌ترین بخش‌های طراحی تاسیسات الکتریکی ساختمان هستند که تیم طراحی برق شرکت شاخص صنعت تام با بهره گیری از به روز‌ترین نرم افزار‌های طراحی بهترین خدمات را به مشتریان و ساختمان ساز‌های عزیز ارائه میکند.

یکی‌ از شاخصه ‌های اصلی‌ که باید در تیم های طراحی تاسیسات الکتریکی دیده شود ، تجربه اجرایی تیم طراحی است که کمک می‌کند طرح ارائه شده در هنگام اجرا به هیچ مشکلی برخورد نکند و یا در اجرای پروژه، تیم اجرایی به مشکلات رایجی اعم از : عدم هماهنگی‌ در رایزر ها،عدم سینی گذاری مناسب و…. برخورد نکنند که‌این نشان از تجربه بالا و تخصص تیم طراحی است.

نظارت بر اجرا:

یکی‌ از اصلی‌‌ترین بحث‌های که در امر اجرا وجود دارد اجرای صحیح تیم اجرایی است،با توجه به حساس بودن تاسیسات الکتریکی ساختمان که در صورت اجرای غیر صحیح(عدم رعایت نکات ایمنی تخصصی برق) میتواند خسارت جانی و مالی طاقت فرسایی را برای کارفرما و مهندسین اجرایی به بار آورد، حضور یک ناظر به عنوان ناظر مقیم یا ناظر غیر مقیم در پروژه‌های ساختمانی امری ضروری است.

مشاوره پیش از ساخت:

یکی‌ از مهمترین قسمت ها در امر ساخت و ساز بحث مشاوره‌ای است.تیم مهندسین برق با استفاده از مطالعات و تحقیقات بروز خود به ساختمان ساز‌ها و کارفرمایان برای انجام پروژه‌های خود مشاوره ای را ارایه می دهند که از هزینه اضافی و بیهوده جلوگیری شود و با انتخاب بهترین متریال که از لحاظ فنی‌ مورد تایید استاندار‌های روز دنیا و از دید مهندسی‌ دارای شاخصه‌های مناسب است پروژه‌های خود را اجرا کنند

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.