یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

عمل لاغری سریع چیست و چگونه منجر به لاغری می شود؟

۱,۳۱۰ بازديد

عمل لاغری سریع با روش های مختلفی می تواند منجر به لاغری شود. عمل های محدود کننده با کوچک شدن اندازه معده و کاهش سرعت هضم عمل می کنند. یک معده طبیعی می تواند حدود 3 پیمانه غذا نگه دارد. بعد از عمل، معده در ابتدا ممکن است به اندازه یک اونس نگه داشته شود، اگرچه بعداً می تواند به 2 یا 3 اونس برسد. هرچه معده کوچک تر باشد، کمتر می توانید غذا بخورید. هرچه کمتر غذا بخورید، وزن کم می کنید.

عمل لاغری سریع بدجذبی/ محدود کننده

عمل های بد جذبی (سو هضم غذا) / محدود کننده، نحوه مصرف غذا را تغییر می دهند. آن ها شکم کوچک تری به شما می دهند و همچنین بخشی از دستگاه گوارش را از بین می برند یا دور می زنند که جذب کالری را برای بدن دشوار می کند. پزشکان به ندرت به دلیل عوارض جانبی عمل های سو جذب را انجام می دهند. به این عمل ها، پس روده نیز گفته می شود.

کاشت دستگاه الکتریکی در عمل لاغری سریع

کاشت یک دستگاه الکتریکی، جدیدترین روش از بین سه روش، باعث کاهش وزن با قطع شدن سیگنال های عصبی بین معده و مغز می شود.

باند معده قابل تنظیم چیست؟

 باند معده نوعی جراحی محدود کننده کاهش وزن است.

عمل آستین (گاسترکتومی) چیست؟

این فرم دیگری از عمل محدود کننده کاهش وزن است. در این عمل جراحی، حدود 75٪ از معده را خارج می کنند. آن چه از معده باقی می ماند، لوله یا آستین باریکی است که به روده متصل می شود.

عمل بای پس معده چیست؟

بای پس معده هر دو رویکرد محدود کننده و سو جذب را ترکیب می کند. در این عمل، متخصص جراحی لاغری معده را به دو قسمت تقسیم می کنند و قسمت فوقانی را از قسمت پایین جدا می کنند. سپس جراح قسمت فوقانی معده را مستقیماً به قسمت پایین روده کوچک متصل می کند. اساساً، جراح در حال ایجاد میانبر برای غذا است و بخشی از معده و روده کوچک را دور می زند. پرش از این قسمت های دستگاه گوارش به این معنی است که بدن کالری کمتری جذب می کند.

بیشتر بدانیم :

3 تا از بهترین چای ها برای لاغری سریع (در 1 ماه)

چای ها اولین بار در چین تولید شدند و سپس در هند و ایران نیز رواج پیدا کردند. این نوشیدنی در طعم های مختلف عرضه میشوند. طرزتهیه و فرایند تولید چای خواص و طعم آن ها را از هم متمایز کرده است. در این مقاله3 چای برتر در زمینه لاغری معرفی شده است.

1-چای پوئر

  • چای پوئر از تخمیر چای سبز به دست می آید و تخمیر این نوع چای حدود6 ماه تا 1 سال به طول می انجامد.
مطلب کامل : لاغری با چای
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.