شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

با چسبندگی مژه ها چه کنیم؟

خبرهای برگزیده اینترنت

با چسبندگی مژه ها چه کنیم؟

۲,۵۳۱ بازديد

اگر در هنگام ریمل زدن مژه هاتون بهم میچسبد مقاله زیر را از آموزشگاه آرایشگری الماس نشان بخوانید.

علت چسبندگی مژه ها

زمانی که از لوازم آرایشی مژه استفاده می کنیم مانند ریمل ها که یکی از ابزارهای پر استفاده در زیبا جلوه دادن مژه ها می باشد به دلیل داشتن ترکیباتی که در بعضی از ریمل ها وجود دارد و یا استفاده طولانی مدت از ریمل و غلیظ شدن مواد داخل آن موجب چسبندگی مژه ها و بد شکل شدن مژه شده و مژه ها بعد از مدتی استحکام اولیه خود را از دست می دهند. و همچنین بدلیل رشد باکتری و میکروب روی مواد فاسد شده ریمل مشکلاتی دیگری مثل عفونت چشم را به همراه دارد عوامل دیگری مانند نوع برس ریمل، نوع صحیح ریمل زدن مژه ها هم در این قضیه سهیم هستند.

جلوگیری از چسبندگی مژه ها

اگر دوست دارید دیگر مژه هایتان به یکدیگر نچسبند و ظاهری زشت پیدا نکنند، در حین استفاده از ریمل حتما موارد زیر را به خاطر بسپارید.

نظافت برس ریمل

جرم های رو برس عامل دیگر چسبندگی مژه ها هستند یا آن را به سطل زباله بیاندازید یا اینکه آن را نظافت کنید، بهترین برس برای ریمل باید عاری از هرگونه جرم باشد.

تمیز کردن برس ریمل با آب

برای جلوگیری از چسبیدن مژه ها با ریمل (آموزش گریم) بعد از هر بار استفاده از آن قبل از بستن درب آن، برس را بشورید به این صورت که حدود ۵ دقیقه در یک لیوان آب داغ قرار دهید و آب را دور ریخته و دوباره برس را داخل آب قرار دهید.

تمیز کردن برس ریمل با دستمال کاغذی

هفته ای یک بار با یک دستمال یک بار مصرف برس ریمل را به خوبی تمیز کنید تا جرم های که روی برس پوشیده شدن پاک شوند.

درمان چسبندگی مژه

اگر بی تجربه و بی اطلاع بودید در زمینه آرایش مژه ها و گرفتار این چسبندگی شدید و نظم آرایش شما بهم ریخت کافیست با انجام نکاتی که گفته می شود از این مشکل پیشگیری کنید.

قبل از شروع کشیدن ریمل، برای آماده سازی مژه ها و داشتن یک آرایش زیبا (دوره های آموزش آرایشگری) مژه ها را با دست یا شانه مخصوص مژه جدا کنید سپس پرایمر را روی مژه ها بزنید.

به شیوه درست ریمل بزنید از پایین به بالا برس بکشید حتی کمی بالاتر از ریشه مژه ها کمک می کند تا چسبندگی مژه ها کمتر شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.