شنبه ۰۸ اردیبهشت ۰۳

در مورد سرویس خواب کشو دار چه می دانید ؟

۱,۱۹۷ بازديد

 

یکی از بهترین روش های موجود برای ایجاد یک اتاق خواب زیبا استفاده از سرویس خواب های کشودار می باشد.که با داشتن تعداد زیادی کشو و پارتیشن های مختلف،شما را از کمبود فضا بی نیاز می کند و بهترین فضا را برای شما به وجود می آورد .در واقع سرویس خواب کشوداری که دارای ابعاد 200*160 می باشد تماما زیر تخت خواب دارای باکس های مختلفی می باشد که فضای زیر تخت کاملا قابل استفاده می شود که با طراحی مناسب ،به راحت ترین شکل ممکن قابل دسترسی می باشد. به طور کلی می توان بیان کرد که این نوع سرویس خواب ها مخصوص افرادی است که می خواهند اتاق خوابی منظم داشته باشند و تمام لوازم را در جای مناسب خود قرار دهند.

سرویس خواب کشودار :

بخش عمده ای از تشک بر روی باکس های تخت قرار می گیرند که فشار زیادی بر روی تخت قرار دارد و به همین دلیل کیفیت ،سرویس تخت خواب کشودار مهم ترین موضوعی است که باید در نظر داشت.در واقع باکس های موجود باید به گونه ای ساخته شود تا توان تحمل وزنی بالا را داشته باشد و از بهترین نگهدارنده ها و یراق آلات موجود استفاده شود و در بعضی از قسمت ها طراح سرویس خواب کشودار باید از فلز نگهدارنده کمک بگیرد.و به هیچ وجهی خرید تختخواب های کشو دار با جنس نئوپان و یا همان ملامینه پیشنهاد نمی شود.بهترین کیفیت مواد اولبه برای تولید سرویس خواب کشو دار ام دی اف با تراکم و فشردگی بالا می باشد.وجود کشو در سرویس خواب بسیار ایده آل است اما طراحی صحیح و اصولی برای در نظر گرفتن فضای هر وسیله را در اتاق خوابتان داشته باشید.

انواع تخت خواب کشودار:

یکی از مهم‌ترین تفاوت‌ها بین تختخواب‌های کشودار این است که طراحی آن‌ها برای کودکان و بزرگ‌سالان کاملاً متفاوت است. در واقع می‌توان گفت که از نظر ظاهری شاید این تخت‌ها با هم شباهت داشته باشند ولی دارای تفاوت‌های کلیدی هستند.

 

تخت خواب‌های کشودار بزرگسالان :

به‌طور معمول با سبک‌های مدرن‌تر و به‌روزتری طراحی شده‌اند تا متناسب با دکور اتاق و سلیقه افراد مختلف باشند. البته، همچنان در تمام نمونه‌ها کشوها در زیر تخت تعبیه می‌شوند و تنها تفاوت در نوع طراحی، تعداد کشوها می‌باشد و این ویژگی موجب ایجاد تفاوت‌های زیادی می‌شود.کشوها در این نوع تختخواب‌ها معمولاً به‌ خوبی پنهان شده و در بعضی از طراحی‌ها، کشوها اصلاً تا زمانی که باز نشوند، دیده نمی‌شوند و این یک ویژگی طراحی فوق‌العاده و هوشمندانه است. قاب تخت در تخت خواب کشودار می‌تواند طرح‌های مختلفی داشته باشد و معمولاً دارای خطوط تمیز و زیبا در طرح‌های خود است.

تخت خواب‌های کشودار کودکان :

طراحی تختخواب کشودار برای سرویس خواب کودکان کمی متفاوت است. این مدل تختخواب‌ها معمولاً طراحی مدرنی ندارند، بلکه فقط مهم‌ترین نکته‌ای که در طراحی آن‌ها لحاظ شده است کاربردی بودن و راحتی استفاده از آن‌ها است. طرح‌های تختخواب کاپیتان در این زمینه بسیار رایج است و کشویی‌هایی که باز و بسته کردن آن‌ها بسیار آسان است، در زیر تشک تخت خواب قرار می‌گیرد. نمونه‌های پیچیده‌تری نیز وجود دارد که به‌طور معمول در این نمونه‌ها علاوه بر زیر تشک، از فضای بالای تخت نیز به‌عنوان کشو استفاده می‌شود.

تخت خواب‌های کشودار نوجوان  :

برای نوجوانان، طراحی این فضا گاهی اوقات به صورت یک قلعه شکل می‌گیرد. در این تخت خواب‌ها علاوه بر اینکه به حداکثر رساندن مقدار فضای برای کاربر منظور شده است، طراحی و ساخت آن‌ها به‌گونه‌ای است که  فرصتی برای ایجاد محیطی جدید و سرگرم کننده برای فرزند شما ایجاد می‌کند.

 

 

نکات استفاده از کرم های ضد چروک

1-برای استفاده از کرم های پوستی به پزشک متخصص مراجعه کنید. تا متناسب با نیاز شما یک کرم خوب تجویز شود.

2-نحوه ی استفاده از این کرم باید به طور روزانه باشد تا اثر گذاری مناسبی را بر روی چین و چروک های خود مشاهده نمایید.

3-بهتر است با ورود به سنین 3 و 40 پیشگیری های لازم را برای جلوگیری از ایجاد خطوط و چین و چروک ها انجام دهید.

4-معمولا حدود سن 30 سالگی ساخت کلاژن در پوست کند شده و به تدریج متوقف می‌ شود. بنابراین شروع استفاده از کرم‌های محافظتی در حدود این سن پیشنهاد می ‌شود.

5-رادیکال‌های آزاد تولید شده در پوست در نتیجه تابش اشعه آفتاب، به DNA سلول‌های پوست صدمه می ‌رسانند. تماس‌های مکرر و طولانی با نور خورشید سبب پیر شدن تدریجی پوست خواهد شد. بنابریان همیشه از کرم های ضد آفتاب استفاده کنید.

مطالعه مطلب کامل

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.