پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

زیبایی دندان ها

خبرهای برگزیده اینترنت

زیبایی دندان ها

۳,۲۶۷ بازديد

زیبایی دندان ها

امروزه افراد برای زیبا تر شدن دندان های خود زیاد به کلینیک ارتودنسی مختلف میروند تا بتوانند به زیبایی خود اضافه کنند.

 

روکش دندان از مشهورترین ترمیم های دندان است که برای محصور کردن دندان خرابی استفاده می شود که دیگر برای اصلاح آن دیر شده است. به طور مثال برای درمان دندان هایی که دچار پوسیدگی شدید شده اند و نمی توان با استفاده ازروش های قدیمی مثل پرکردن، آنها را نجات داد از روکش دندان استفاده می شود. همچنین برای از بین بردن عفونت و درد دندان پس از درمان های ریشه دندان (روت کانال) از روکش استفاده می شود. باید بدانید که دندان روکش شده ممکن است تا همیشه عملکرد خود را نداشته باشد. البته این امکان نیز وجود دارد که پوسیدگی دندان  از بین برود و کل ساختار دندان بهبود پیدا کند.

در اینگونه شرایط انتخاب روکش دندان کاملا اختیاری است. روکش ها، دندان آسیب دیده را پوشش می دهند و با این کار از ساختار دندان حمایت و حفاظت می کنند. آنها به دلیل محصور و ایزوله کردن دندان، احتمال پوسیدگی و کرم خوردگی را تقریبا به صفر می رسانند و این به معنای افزایش طول عمر دندان آسیب دیده می باشد.

در واقع لمینت دندان پوسته ی نازک سرامیکی هست که بر روی سطح دندانهای قدامی سالم تنهابرای افزایش زیبایی چسبانده میشود، اما ایمپلنت دندان در واقع کاشت دندان مصنوعی به جای یک دندان کشیده شده هست، در مورد قیمت درطرح درمانى که به شکل تخصصى ارائه می شود، نکات و ریزه کاری هاى زیادى دخیل هستند که موارد مختلف رو کاملاً از هم متفاوت مى کند

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.