یکشنبه ۰۹ اردیبهشت ۰۳

cloudflare چیست و ۱۱ ویژگی بی‌نظیر کلود فلر

۱,۰۸۹ بازديد

Cloudflare چیست؟ چه مشکلی را برای کسب و کارهایی که دارای وسعت جهانی یا حتی غیره هستند حل می کند؟ در این مقاله  در سایت امین محتوا بنا است تا حتی الامکان سوالات شما را در رابطه با این موضوع پاسخ دهیم.

با رسیدن اینترنت به دورترین نقاط جهان، برای آن دسته از مشاغلی که می خواهند با مردم در هر نقطه از جهان ارتباط برقرار کنند، سرعت مناسب دسترسی به وب سایت کسب و کار شما با حداقل تاخیر مرتبط با جغرافیا و خطر شکست ایجاد می کند البته راه های مختلفی برای رسیدگی به مشکلات تاخیر در اینترنت وجود دارد که یکی از آنها CDN (شبکه تحویل محتوا) است. CDN از شما می‌خواهد که چندین مرکز داده را در سرتاسر جهان مستقر کنید و یک سیستم DNS درخواست‌های شما را به نزدیک‌ترین سرور لبه هدایت کند و در دسترس بودن بالا با حداقل مشکلات تأخیر ارائه کند.

روشی که می ‌توانید خطرات امنیتی را کاهش دهید، اضافه کردن یک لایه نرم ‌افزار یا فیلتر برای نمایش درخواست‌ های وب قبل از اینکه واقعا توسط سیستم شما سرویس دهی شود، است. هر دو رویکرد نیازمند سرمایه گذاری هنگفت در زمان و پول هستند. این امر بازار بزرگی را برای شرکت ‌هایی باز کرد که قادر به ارائه مراکز داده با دسترسی جهانی و ویژگی‌ های امنیتی هستند که با حداقل سرمایه‌گذاری، بیشتر ریسک ‌ها را کاهش می‌دهند. برخی از فعالان و بازیگران این بازار عبارتند از:

Amazon CloudFront

Fastly

Microsoft Azure CDN

Imperva Cloud Application Security

و پیشرو بازار Cloudflare.

بیشتر بدانیدCDN چیست و چه تاثیری دارد؟

Cloudflare یکی از اولین ارائه دهندگان CDN بود که بهبود امنیت و عملکرد را در یک راه حل واحد ادغام کرد. Cloudflare با پایگاه قابل اعتماد بیش از 200 مرکز داده، به طور مداوم بیش از 7 میلیارد درخواست را دریافت می کند. این مجموعه همچنین به سرعت حفره‌ های امنیتی که در گذشته به آن اشاره شده است را می ‌بندد. همچنین یک برنامه پاداش برای اشاره به یک آسیب‌ پذیری جدید اجرا می‌ کند، نشان می‌ دهد که تعهدی قوی برای محافظت از داده ‌های مشتری به تمام روش ‌های ممکن دارد و برای مدتی رهبر بازار باقی می ‌ماند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.