پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

انواع سرویس خواب و کاربرد انها

خبرهای برگزیده اینترنت

انواع سرویس خواب و کاربرد انها

۱,۱۹۱ بازديد

انسان ها روزانه ساعت های زیادی را در تخت خواب خود سپری می کنند و بدین جهت احساس آرامش و راحتی داشتن در آن از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد . امروزه تخت خواب های مختلف و متفاوتی در بازار وجود دارد که شما با در نظر گرفتن میزان فضای در دسترس و سلیقه خود ، سرویس خواب مناسبی را تهیه می کنید . شرکت آریا چوب در این مقاله به معرفی انواع تخت خواب ها و کاربرد هریک از آنها می پردازد تا بتواند کمکی به شما برای خرید سرویس خواب مناسب کرده باشد .

انواع تخت خواب ها :

تخت خواب دو نفره : تخت خواب های دو نفره عموما توسط بست هایی به یک دیگر متصل شده اند و در سبک های مدرن ، کلاسیک ، سلطنتی و . . . تولید می شوند . برخی از این تخت خواب ها دارای کشو هایی هستند که شما می توانید به راحتی وسایل خود را درون آن قرار دهید و از فضای اتاق خواب به صورت بهینه استفاده کنید .

تخت خواب دو طبقه : این نوع تخت خواب اصولا در مکان های عمومی مثل خوابگاه ها قابل استفاده هستند . هم چنین این نوع تخت خواب برای اتاق خواب های کوچک بسیار مناسب هستند چرا که هر دو فرزند شما می توانند در اتاق خواب خود از تخت خواب بهره مند باشند . این نوع تخت خواب ها این گونه است که دو تخت بر روی هم قرار گرفته و یک نردبان به آن متصل است، که از طریق این نردبان می توان بالا یا پایین رفت .

تخت خواب سلطنتی : یکی از محبوب ترین تخت خواب ها در میان مردم ، تخت خواب های سلطنتی هستند چرا که دارای تاج های بلند با منبت کاری های زیاد می باشند . اگر به سبک و دکوراسین سلطنتی علاقه مند هستید ، این نوع تخت خواب می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد . هم چنین تخت خواب های سلطنتی بسیار با دوام و با کیفیت هستند و جنس این نوع تخت خواب از چوب است .

تخت خواب مورفی : تخت خواب های مورفی از جمله تخت خواب هایی هستند که می توانید پس از استفاده آن ها را به حالت اول جمع کنید . این نوع تخت خواب ها مناسب اتاق های کوچک می باشند که در تولید آن ها از ام دی اف فشرده استفاده می شود . این تخت خواب های تاشو دارای درب ، جک  و بدنه می باشند که بسیار با دوام و مقاوم هستند .

مبل تخت خواب شو : مبل تخت خواب شو فضای کمتری از اتاق خواب را اشغال می کنند که بهترین گزینه برای خانه های کوچک است چرا که شما می توانید در تمامی نقاط خانه از این مبل استفاده کنید و در زمان خواب آن را به تخت خواب تبدیل کنید .

نکاتی که باید هگام خرید تخت خواب به آن ها توجه کنید :

  • اندازه گیری و محاسبه میزان فضای اتاق خواب
  • توجه به کیفیت و متریال به کار رفته در تخت خواب
  • در نظر گرفتن قیمت کالا
  • برخورداری از گارانتی و ضمانت پس از فروش
  • میزان راحتی تخت خواب

امیدواریم که با مطالبی که گفته شد ، کمکی به شما در خرید تخت خواب کرده باشیم . برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید به مجموعه آریا چوب مراجعه فرمایید .

 

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.