یکشنبه ۲۳ اردیبهشت ۰۳

پس از کاشت مو در دراز مدت با چه چشم­اندازی طرف خواهیم بود؟

۱,۴۵۹ بازديد

کاشت مو فرآیندی است که در آن، یک متخصص کاشت مو  به نواحی طاس سر مو می­رساند. جراح معمولا این موها را از قسمت پشت یا کناره­ها برمی­دارد و به سمت جلو یا بالای سر می­آورد. کاشت مو معمولا در مطب پزشک و با بی­حسی موضعی صورت می­گیرد. دو نوع روش کاشت مو وجود دارد: پیوند همراه با بریدگی و پیوند میکرو. در پیوند همراه با بریدگی، در هر بریدگی و شکاف چهار تا ده دانه مو کار گذاشته می­شود. در پیوند میکرو بسته به مقداری از پوست سر که مد نظر است، در هر پیوند یک یا دو دانه مو کار گذاشته می­شود. انجام کاشت مو می­تواند باعث بهبود ظاهر و اعتماد به نفس شما شود. گزینه­های مناسب برای کاشت مو عبارتند از: مردان با الگوی طاسی مردانه، زنان با موهای شکننده، و هرکسی که در اثر سوختگی یا جراحت بخشی از موهای خود را از دست داده است.

معمولا، افرادی که کاشت مو انجام داده­اند به فرآیند کاشت مو در بقیه نواحی سر هم ادامه می­دهند. موی تازه ممکن است بسته به موارد پایین با تراکم مختلفی همراه باشد:

میزان سستی پوست سر (پوست سرتان چقدر شل است)

تراکم فولیکول­ها در نواحی کاشته شده

قطر یا کیفیت مو

پیچش مو

اگر از داروها (ماینوکسیدیل یا فیناستراید) استفاده نکنید یا به سراغ یک لیزر درمانی سطح پایین نروید، ممکن است در دراز مدت در دیگر نواحی سرتان که تحت درمان قرار نگرفته­اند با ریزش مو مواجه شوید. حتما در مورد نتایج مورد انتظار با پزشک­تان مشورت کنید و انتظارات واقع­بینانه­ای داشته باشید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.