دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

چگونه بهترین جراح لاغری را پیدا کنم؟(بخش اول)

۱,۶۵۰ بازديد

برخی از ملاک هایی که میتوانند به شما در پیدا کردن یک پزشک و جراح متخصص چاقی کمک کند عبارتند از:

نظرات و تجربه بیماران

یکی از بهترین راه ها برای پیدا کردن بهترین جراح لاغری پرس و جو از بیماران و مراجعان آن جراح است. اگر جراح در شبکه های اجتماعی فعالیت دارد یا وبسایت اختصاصی دارد میتوانید به بخش نظرات مراجعان و بیماران مراجعه کنید تا نظرات آن ها را ببینید. اگر بتوانید چندتا از بیمارانش را پیدا کنید که نور علی نور است. زیرا میتوانید هم نتایج را از نزدیک ببینید و هم بازخورد واقعی از بیمار دریافت کنید.

نتایج قبل و بعد از عمل

هیچ چیز اندازه یک عکس نمیتواند به شما در پیدا کردن بهترین جراح چاقی کمک کند. تنها کافیست عکس های قبل و بعد بیمارانش را ببینید تا ببینید چه قدر در کارش موفق بوده. هرچه شمار بیمارن و عکس های قبل و بعد بیشتر بود قطعا میتواند به عنوان بهترین روی آن جراح حساب کرد.

تسلط بر همه روش های جراحی لاغری

به طور کلی، جراحی لاغری یک روش نسبتاً بی خطر است و بیشتر بیمارانی که این عمل را انجام داده اند بدون عارضه و با درصد موفقیت بالا توانسته اند چاقی خود را درمان کنند. دو روش متداول و پرطرفدار جراحی چاقی که بیشتر از همه مورد استقبال بیماران قرار گرفته اند عمل اسلیو معده و بای پس معده هستند.

بهترین جراح لاغری نه تنها باید به این دو روش محبوب تسلط کامل داشته  باشد، بلکه باید به تمام روش ها و تکنیک های محتلف جراحی چاقی مسلط باشد. تا بتواند بسته به شرایط بیمار و پیچیدگی های عمل، بهترین روش را برای درمان چاقی بکار ببرد. سایر روش های شناخته شده ای که یک متخصص جراحی لاغری خوب باید بتواند برای بیماران خود انجام دهد عبارتند از:

تعداد بیماران و شمار عمل هایی که انجام شده

بجز دروس آکادمیک و دوره های تخصصی گذرانده شده، مهمترین چیزی که میتواند باعث شود یک جراح بهترین شود، تعداد عمل بالای موفق و کسب تجربه فراوان است. این جراح به ازای هر بیمار و به ازای هر عمل، تجربه زیادی اندوخته، با مشکلات زیادی مواجه شده و راه حل کنترل و مدیریت شرایط را بیشتر یاد میگیرد. اگر پزشک جراحی تعداد زیادی عمل انجام داده که اکثر آن ها موفق بوده اند دست دست نکنید و به مطب او مراجعه کنید.

دسترسی به جراح

نحوه دسترسی به بهترین جراح چاقی را فراموش نکنید. بهترین جراحان معمولا سعی میکنند هم در فضای مجازی و هم در مطب خود به راحتی در دسترس بیماران خود باشند. اگر جراح وبسایت داشته باشد و در شبکه های اجتماعی فعال باشد، نشان دهنده این است که به بیماران خود اهمیت میدهد و از هر بستری برای آگاهی بخشی به بیماران خود استفاده میکند.

برای مطالعه بیشتر : مجله لاغری و تناسب اندام

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.