دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

تکنیک جراحی کاشت مو

خبرهای برگزیده اینترنت

تکنیک جراحی کاشت مو

۱,۶۴۸ بازديد

شاید بعد از این­که فکر کاشت مو به ذهنتان خطور کرد بزرگترین تصمیم انتخاب یکی از روش­های کاشت مو FUT و FUE باشد. روش FUT که به کاشت واحد فولیکولی مو موسوم است شامل جمع­ آوری موهای ناحیه اهداکننده از طریق نوار بلند و باریک است و FUE روشی است که به استخراج مجزا و جداگانه واحدهای فولیکولی مو اشاره دارد.

از آن­جایی که هر یک از روش­های فوق معایب و مزایای خاص خود را دارند بنابراین بهتر است اطلاعات کافی در خصوص هر دو تکنیک کاشت مو را کسب کرد. یک متخصص کاشت مو خوب می­تواند در انتخاب بهترین و مناسبترین روش به بیمار  کمک کند. به­ وضوح باید گفت که اگر یک پزشک تنها در یک روش تخصص و مهارت داشته باشد معمولا نسبت به روشی که انجام می­دهد تعصب داشته و احتمال این­که  نظر معقولی ارائه دهند بسیار بعید است .

توصیه می­کنیم هنگام تصمیم­گیری با پزشکی مشورت نمایید که تمام روش­هایی که مدنظر شما است را انجام داده و یا جهت شنیدن نظرات مختلف با پزشکان متعدد مشورت نمایید.

بعد از انتخاب تکنیک موردنظر، بهتر است به سراغ پزشکی بروید که بتواند روش کاشت موی موردنظر شما را به خوبی انجام دهد. با انتخاب روش کاشت FUT بهتر است جویا شوید که آیا تیم جراحی تشخیص خود را با کمک میکروسکوپ، بزرگ­نمایی حلقوی انجام می­دهد یا با چشم غیرمسلح این کار را می­کند.

استریو میکروسکوپ این امکان را فراهم می­کند تا جراح و تیم پزشکی او بتوانند دقیق­ ترین روش تشخیص پیوند را انجام داده و موهای اهداکننده را به بهترین روش مراقبت نمایند. برای اطمینان از تمیزی و به روز بودن تجهیزات، فراوانی میکروسکوپ­ های دردسترس و این­که هر یک از اعضای پرسنل بالینی باید یک میکروسکوپ داشته باشند بهتر است از اتاق عمل دیدن کنید.

با انتخاب روش کاشت موی FUE، مرحله بعدی شامل تصمیم­ گیری درخصوص روش انجام جراحی با تکنیک های دستی استاندارد و یا تکنولوژی جدید روباتیک می­باشد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.