دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

بهترين روش هاي كاشت ابرو

خبرهای برگزیده اینترنت

بهترين روش هاي كاشت ابرو

۱,۹۵۸ بازديد

کاشت ابروی طبیعی یکی از روش های نوین زیبایی به شمار می آید .امروزه عمل های زیبایی به دو صورت مورد توجه هستند نخست عمل زیبایی صرفا جهت ایجاد تنوع یا بهبود وضعیت ظاهری افراد و دوم به عنوان یک عمل ترمیمی در راستای جبران نقصان ابرو که می تواند به علت ضربه یا آسیب ناحیه ی ابرو، کم پشتی مادرزادی ابروها ، ریزش ابرو و یا به عنوان علائم برخی بیماری ها باش

کاشت ابروی طبیعی به عنوان یک عمل زیبایی تقریبا نوظهور با فناوری عجین است و به خودی خود یکی از متدهای جدید زیبایی به شمار می آید. به طبع با توجه به این امر روش های بسیاری جهت انجام دارد. هر کدام از این روش ها ممکن است با توجه به ویژگی هایی که فرد مورد پیوند دارد، استفاده شود که این امر در کلینیک های معتبر پوست و مو و توسط پزشکان و متخصصین حرفه ای تشخیص داده می شود.

شیوه انجام روش های کاشت ابرو عمدتا شبیه یکدیگر می باشند که در برخی جزئیات متفاوت بوده و برخی دیگر با پیشرفت فناوری گسترش داده شده است و پیشرفت کرده است. معروفترین روش کاشت ابرو FIT و FUT می باشد. این روش ها بیشتر زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که بخواهند از موهای ضخیم تر جهت پیوند استفاده نمایند که در آن شکاف هایی در جهت رشد ابرو به منظور کاشت آن ایجاد می شود.

روش FUE  نیز روش دیگری است که زمانی مورد استفاده قرار می گیرد که از موهای نازکتر جهت پیوند استفاده می شود که در این روش زخم ایجاد نمی شود و نیازی به مراقبت های بعد از عمل نخواهد داشت. در حال حاضر جدیدترین تکنیک کاشت ابرو که مبتنی بر آنالیز موهای سر و ابرو است و بهترین موها جهت پیوند انتخاب می کند، روش  Super FUE نام دارد که در کلینیک های پوست و موی معتبر معدودی انجام می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بهترین روش کاشت ابرو و هم چنین انتخاب یک روش مناسب بهتر است با یک متخصص کاشت مو خوب مشورت کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.