شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

انواع روكش هاي زمستاني استخر

خبرهای برگزیده اینترنت

انواع روكش هاي زمستاني استخر

۲,۲۰۲ بازديد

یک روکش زمستانی استاندارد به ­طور معمول از مواد ضد آب ساخته­ شده و برای جلوگیری از ورود برگ­های درختان، زباله­ ها و البته نور خورشید به استخر در طول مدتی که استفاده نمی­شود، طراحی شده­ است.

روکش­ های زمستانی استخر، مقرون ­به ­صرفه بوده و برای هر دو نوع استخرهای روی زمین و بالاتر از سطح زمین به­ طورگسترده مورد استفاده قرار می گیرند؛ نصب آنها معمولاً آسان است و بیشتر آن ها باید ظرف دو یا پنج سال بسته به شرایط آب و هوای منطقه ای تعویض شوند.

روکش ­های ایمنی 

قیمت روکش­ های ایمنی استخر کمی از روکش هایی که برای نگهداری استخر در زمستان استفاده می شود یبیشتر خواهد بود و نصب آن نیز اندکی به کار بیشتر احتیاج دارد. اما بسیاری از دارندگان استخر می­دانند که این روکش­ ها ارزش این هزینه و کار اضافی را دارند: روکش­ های ایمنی ماندگاری طولانی ­تری دارند و در صورت افتادن کودک یا یک حیوان خانگی روی آنها، از استحکام کافی برخوردار هستند.

چرا به یک روکش ایمنی احتیاج خواهید داشت؟

روکش­های زمستانی مانع از عبور زباله­ها و نورخورشید می­شوند ولی معمولاً تحمل وزن زیادی ندارند. از سوی دیگر، روکش­های ایمنی با هدف تحمل وزن اضافی ساخته­می­شوند که نشان از آن است که توانایی دور نگهداشتن کودکان و حیوانات خانگی از آب استخر را دارند.

فراتر از روکش­: تجهیزات و لوازم جانبی استخر

به ­منظور آماده کردن استخر برای زمستان، کارهایی بیش از انتخاب یک روکش باید انجام داد. شما می­توانید از میان تجهیزات استخر گزینه­ هایی را برگزینید که به شما در امر پاک کردن برف و زباله ­ها، حفظ تعادل شیمیایی استخر و غیره کمک کند، ازجمله:

  • برف­روب: برف وزن بسیار زیادی دارد و می­تواند به سرعت روکش استخر شما را در هم بشکند. منتظر ذوب شدن برف­ ها نمانید. درعوض، از یک برف روب با دسته بلند برای کنار زدن برف­ ها استفاده کنید. از برف روب­ های ساخته ­شده از لاستیک نرم را استفاده کنید چون باعث آسیب یا پارگی روکش استخر نخواهند شد.
  • کیت­ های شیمیایی زمستان:کیت­های شیمیایی زمستان می­توانند از رنگی شدن آب جلوگیری کنند، رشد جلبک­ ها را مهار کنند و آب استخر را تا فصل بعدی شنا تازه نگه دارند.
  • برگ گیر: این توری­ های سبک برای قرارگیری روی روکش ایمنی استخر طراحی شده­اند. این وسیله خارج کردن ضایعات و زباله ­ها را تسهیل کرده است. توری را بردارید و برگ­ ها را خارج کنید، به همین سادگی!

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ساخت استخر ، تاسیسات استخر و فعالیت های مربوط به تعمیر و نگهداری استخر( عایق بندی، تصفیه استخر و...) می توانید از کارشناسان تام استخر مشاوره بگیرید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.