دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۰۳

5 فايده انجام عمل بالون معده

خبرهای برگزیده اینترنت

5 فايده انجام عمل بالون معده

۲,۳۸۷ بازديد

“من اضافه وزن زیادی دارم و دوست دارم خیلی زود وزن کم کنم، میگن عمل جراحی لاغری کلی از من وزن کم میکنه و خیلی هم مطمئنه، اما من از عمل کلا میترسم. از طرفی دیگه نمیتونم با رژیم لاغری و ورزش خودم رو آزار بدم باید چکار کنم؟

توصیه هر متخصص جراحی لاغری  به این افراد انجام عمل بالون معده است. این عمل فواید زیادی دارد، که به طور خلاصه ما در این مقاله 5 فایده انجام آن را لیست کرده ایم.

۱. نیاز به عمل جراحی ندارد 

برخلاف عمل های جراحی لاغری ما در بالون گذاری از هیچ وسیله جراحی استفاده نمیکنیم بلکه تنها از یک لوله باریک و دراز به نام آندوسکوپ بهره میبریم. برای اینکار به بیمار آرامبخش میزنیم تا کاملا ریلکس شود. سپس لوله آندوسکوپ که حاوی بالون و یک دوربین در سر لوله است از طریق دهان و مری وارد معده میشود.

۲.  موقتی است و بالون برداشته میشود.

همانطور که گفته شد ما بالون را نهایتا تا ۶ ماه در معده نگهداری میکنیم و بعد از آن باید بالون را از معده در برداریم. در مقاسیه با عمل جراحی لاغری این یک مزیت خوب محسوب میشود. زیرا اغلب عمل های لاغری غیرقابل بازگشت هستند. اما این عمل اینگونه نیست. برای مثال در عمل اسلیو معده یا ساسی بای پس معده  زمانی که بخشی از معده برداشته شد و از بدن بیرون آمد، دیگر نمیتوان آن بخش را حتی بعد از چند ساعت دوباره پیوند زد و تا آخر عمر باید به همان شکل با سیستم گوارش جدید خود کنار بیایید.

3.هزینه بالون بسیار کمتر از عمل جراحی لاغری است

به طور معمول هزینه عمل جراحی لاغری بیشتر از ۱۰ میلیون تومان است، اما هزینه چندان زیاد نیست و نسبت به جراحی به شدت هزینه کمتری دارد.

۴. اگر واجد شرایط عمل لاغری نیستید میتوانید بالون بگذارید

هرچند که بهترین روش لاغری انجام عمل جراحی است، اما باید به این نکته هم توجه کرد که هر کسی شرایط انجام عمل لاغری را ندارد. برای اینکه کاندید مناسبی باشید حتما لازم است که از هر لحاظ واجد شرایط تعیین شده باشید. برای مثال باید شاخص توده بدنی بالایی داشته باشید، از اضافه وزن بیشتر از ۴۵ کیلو رنج ببرید و ….

۵. کاهش وزن با بالون واقعا زیاد است

همه میدانیم که بهترین روش لاغری انجام عمل جراحی است. اما انجام بالون گذاری دست کمی از جراحی ندارد. هرچند که میزان کاهش وزن در بالون معده کمتر از عمل جراحی است اما شما با این روش میتوانید مقدار زیادی از اضافه وزن خود را کم کنید. میزان کاهش وزن با این روش به طور میانگین ۱۰ تا ۲۵ کیلوگرم است

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.