شنبه ۱۵ اردیبهشت ۰۳

بهترین متخصص زیبایی دندان

خبرهای برگزیده اینترنت

بهترین متخصص زیبایی دندان

۳,۰۳۸ بازديد

امروزه خیلی از افراد به زیبایی خود اهمیت میدهند و دوست دارند با خرج کردن هزینه به زیبایی ایده آل خود برسند. یکی از روش هایی که این چند سال خیلی در کشورمان رواج پیدا کرده است زیبایی دندان ها است که افراد هزینه های مختلفی میکنند تا دندان و صورتی زیبا داشته باشند به همین دلیل به دنبال بهترین متخصص زیبایی دندان میگردند تا بتوانند بهترین نتیجه و بهترین اتفاق را رقم بزنند و پس از انتخاب آن به کلینیک ارتودنسی مراجعه میکنند تا دکتر آن ها را ویزیت و معاینه کند و به آن ها بگوید آیا این کار برای آنها مناسب است یا خیر.

یکی از کار هایی که برای زیبایی دندان ها انجام میدهند را برای شما در این پست توضیح میدهیم.

 

لمینت دندان

لمینت دندان ( لمینت  های سرامیکی که با نام ونیر سرامیکی نیز شناخته می شوند) پوسته ی نازکی است که بر اساس نیاز هر شخص طراحی شده و در ساخت آن ها از مواد رنگ دندان استفاده می شود. این پوسته ها روی سطح جلویی دندان ها نصب می شوند و رنگ، شکل، اندازه و طول دندان را تغییر می دهند و ظاهری زیبا را برای دندان هایتان به ارمغان می آورند.

لمینت های سرامیکی(پرسلینی) از ترکیب چند لایه ی نازک سرامیکی تشکیل شده اند که جایگزین مینای دندان طبیعی و لایه ای چسبناک می شوند.

برخلاف تصور عامه براى ساخت لمینیت هاى سرامیکى همیشه نیاز به تراش دندان نیست ودر صورت انتخاب صحیح روش درمانى توسط دندانپزشک متخصص تنها آماده سازى مختصرى جهت نشستن لمینیت ها بدون هیچ آسیبى به بافت طبیعى دندان امکان پذیر است.

از آنجایی که عملکرد درست لمینت نیز در کنار جنبه ی زیبایی آن حائز اهمیت است، پیوست صحیح و محکم دندان طبیعی و لمینت سرامیکی ضروری است. میان دندان طبیعی و لمینت از رزین حساس به نور استفاده می شود تا پس از نصب لمینت بتوان با تاباندن اشعه ای خاص آن را محکم کرد. هزینه لمینت دندان در هر مطب و کلینیک بستگی به نوع مواد مصرفی و دستمزد دکتر دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.