جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

ارتودنسی دندان

خبرهای برگزیده اینترنت

ارتودنسی دندان

۳,۱۸۷ بازديد

 

ارتودنسی دندان چگونه است؟

ارتودنسی دندان روشی برای بهبود عملکرد ، وضعیت و ظاهر دندان ها می باشد.

ارتودنسی در لغت به معنی ردیف کردن دندان ها است.
اگر دندان ها به هر دلیلی (کوچک بودن فک یا کجی دندان) روی هم افتاده باشند و یا هم تراز نباشند ، جویدن یا گاز گرفتن با دشواری صورت می گیرد .همچنین مسواک زدن دندان های روی هم قرار گرفته با دشواری زیادی همراه است.

دندان های با فاصله و غیر هم تراز نیز از نظر زیبایی و عملکرد هم مشکلات خاص خود را دارند.

بنابراین می توان گفت که:ارتودنسی شاخه ای از دندانپزشکی است که دندان ها ی نامرتب  را ردیف می کند و ناهنجاری  فک ها را جراحی و اصلاح میکند و همچنین به متخصص ارتودنسی دندان ارتودنتیست گفته می شود.

برای گرفتن تخصص در این زمینه ارتودنتیست ها دو الی چهار سال را پس از دوره دندانپزشکی عمومی در دانشگاه سپری می کنند.

بهترین متخصص ارتودنسی

افرادی که در جستجوی بهترین متخصص ارتودنسی هستند احتمالا زنان یا مردانی هستند که برای ناهنجاری های فک و صورت خود یا فرزندانشان نیازمند خدمات ارتودنسی ایده آل با قیمت و کیفیت مناسب هستند. اما فاکتورهایی که باید برای انتخاب بهترین متخصص ارتودنسی و یا بهترین کلینیک ارتودنسی در نظر بگیریم چه هستند؟


برای انتخاب بهترین متخصص ارتودنسی در تهران باید به نکات اساسی زیر توجه کنید
- یک ارتودنتیست خوب  می بایست  از لحاظ علمی و پژوهشی در سطح بالایی باشد و صاحب مقاله باشد  و از آخرین دستاوردها و پژوهش های ارتودنسی روز دنیا خبر داشته باشد. قطعا یک متخصص ارتودنسی خوب می بایست در کنگره های داخل و خارج از کشور مقالات خود را به صورت سخنرانی ارایه دهد و  دارای مقاله در ژورنالهای معتبر خارجی باشد.

 

 اگر به دنبال بهترین متخصص ارتودنسی هستید و میخواهید دندان های خودتان رو درست کنید میتوانید با خیال راحت دکتر درویش پور رو انتخاب کنید که متخصص ارتودنسی و ناهنجاری های فک وصورت و
رتبه اول بورد تخصصی در ایران میباشد

آیا هزینه ارتودنسی را می توان قسطی پرداخت کرد ؟

بطور معمول متخصص ارتودنسی شما هزینه ارتودنسی را تقسیم به سه می کند یک قسمت از آنرا در ابتدا و دو قسمت باقی مانده را در اقساط ۱۸  الی ۲۴ ماهه و یا در طول درمان  دریافت می کند . در هر صورت نگران هزینه ارتودنسی نباشید. در اکلینیک دکتر درویش پور تا حد ممکن شرایط را برای شما آسان می کنیم

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.