جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

راهکار هایی برای زیباتر شدن دندان ها

۳,۱۶۰ بازديد

ایمپلنت دندان

ایمپلنت ها برای جایگزینی دندان هایی که به علت پوسیدگی دندان یا ضربه از دست رفته اند، طراحی شده اند. ایمپلنت دندان شامل یک بخش پیچی تیتیانیومی است که دندانپزشک آن را درون فک قرار می دهد تا جایگزینی برای دندان از دست رفته باشد. وی سپس روکش پروتزی (قسمت قابل مشاهده ی دندان) روی بخش تیتانیومی نصب می کند. این روکش دقیقا عملکرد دندان طبیعی را دارد.

در حقیقت، ایمپلنت های دندان ظاهر و حسی شبیه دندان طبیعی را دارند. حتی ممکن است به مرور زمان فراموش کنید که دندان ایمپلنت شده، جزء دندان های طبیعی تان نمی باشد. از آنجایی که دندان ایمپلنت شده، در میان باقی دندان ها به خوبی استتار می شود (دقیقا به رنگ سایر دندان ها درمی آید) هیچ کس دیگری نیز نمی تواند آن را تشخیص دهد.

 

روکش دندان

 

روکش دندان گزینه ی مناسبی برای بیمارانی است که دندان هایشان دچار خرابی و آسیب دیدگی های شدید شده است چرا که نه تنها ساختار دندان طبیعی را به شما باز می گرداند بلکه عملکرد زیبایی دندان را نیز بالا برده و لبخندتان را زیباتر می کند. در صورتی که یکی از شرایط زیر را داشته باشید، پزشک به شما روکش دندان را پیشنهاد می کند.

  • داشتن دندان های زرد و تغییر رنگ داده.(بیشتر بدانید درباره: روش های سفید کردن دندان)
  • در صورتی که دندانتان لق شده، ترک خورده و یا شکسته است.
  • اگر عاداتی مثل دندان قروچه دارید و یا نمی توانید غذا را به راحتی بجوید و یا فک بالا و پایین به درستی روی هم قرار نمی گیرند.
  • در صورتی که به تازگی درمان ریشه دندان یا روت کانال کرده اید و یا اگر پرکردگی بزرگی روی دندانتان دارید می توانید از روکش برای حفظ دندان طبیعی تان استفاده کنید.
  • در صورتی که بر اثر سانحه و یا بیماری ها لثوی دندان تان را از دست دهید، روکش به همراه ایمپلنت می تواند راه حل مناسبی برای درمان باشد.

 

حتی خیلی از افراد که دندان های اصلی خود را از دست داده اند به فکر این موضوع هستند تا به سمت کاشت دندان روی بیاورند تا به زیبایی صورت و لبخند خود کمک کنند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.